28 Şubat 2012 Salı

Hayallerimi gerçekleştiren insana; Doğu Yücel'e Teşekkürlerimle...

Bir kapı diğerini açar derler ya o söz benim durumumu en iyi anlatır kesinlikle. Okul dergisi sayfaları için röportaj yapma kararı almamızla başladı her şey. Ben ilk aklıma gelen isim olan Doğu Yücel’e mail attım, geri döndü olumlu olarak,, o gece mutluluktan o kadar zor uyudum ki anlatamam !:) Soruları hazırlamak falan filan derken elimde baya bir soru oldu arasından seçildi yollandı, aklıma geldikçe ben de yine sorular sordum elbette. En sonunda cevap geldi Doğu Abi’den açmayacağım dedim çünkü biliyordum elimden düşürmezdim gece boyunca röportajı ama en sonunda kendime yenildim ve teker teker okudum mailleri, o kadar güzel cevaplardı ki mutluydum, en büyük hayallerimden biri gerçekleşmişti ve kimse ağlamama engel olamazdı… Kendisine ne kadar teşekkür etsem az, bir teşekkürü de imzalı kitap için söylemeliyim çünkü o da en az röportaj kadar mükemmeldi :)) 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder