5 Mart 2012 Pazartesi

Ayşe Kulin İmza Günü

Önceden yazmam gerekirdi, olmadı. Ayşe Kulin imza günü oldu 11 Şubat'ta Ankara-Tunalı Hilmi D&R'da neredeyse bir ay önceden haberim olmuştu ve gitmek için tüm planları yapmıştım. Gün geldi çattı. O gün dershanede neredeyse tek dediğim konu buydu, heyecanlıydım. Kaptım kitapları gittim D&R'a imza 5. kattaymış orayı da buldum gezine gezine erken gittiğim için sırada başlarda sayılırdım. Sorun yoktu. Daha imza gününün başlamasına var falan derken ben içimden Ayşe Kulin geldi o alkışlandı bir fasıl :) Sonra dikkat ettim ki birkaç kişi falan çiçek getirmiş ! Şaşırmadım desem yalan olur ama o kadar da garipsemedim . Sıra geldi geçti, kimi duygulanmıştı besbelli, kimi heyecanlıydı; aynı benim gibi ! En sonunda sıra bana gelmesine yakın rica ettim fotoğrafımı çektiler Ayşe Kulin'le :)  Yanına gittiğimde dikkatimi çeken şey yazdıkları oldu ilk başta toplamda dört tane kitap imzalatmıştım ve içine yazdıkları anlamlıydı, ondan ziyade kitabın adıyla ilişkiliydi :) 
Heyecandan tam unutuyordum ki sordum tam kitap imzalaması biterken sorumu; ''Yazar olmak için ne yapmalıyım ?'' dedim. Bana o kadar içtenlikle cevap verdi ki :) ; ''Sadece iste. Bak ben istedim ve geç de olsa oldum.'' Teşekkür ettim nazik cevabı için, fotoğrafta kötü çıksam da o gün asla unutamayacağım kadar güzeldi. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder