30 Nisan 2012 Pazartesi

Doğu Yücel İmza Günü !

Bugün Doğu Yücel'in Headbang de 2012 Yapılacaklar Listesi adıyla yayımladığı yazıdan esinlenerek oluşturduğum kendi yapılacaklar listemden bir madde daha eksildi...


Madde aynen şuydu: İdollerinden biriyle tanış !


Ben de bugün Doğu Yücel'le tanıştım Cepa D&R'da. Bu imza gününün olacağını daha önceden biliyordum ama dershane yüzünden gidebileceğim saatlerde olmaz diye düşünüyordum. ta ki Doğu Abi imza saatine facebooktan 16.00-18.00 arası diyene kadar...
Gayet uygun bir saatti, son dersten izin alırsam pekala yetişirdim. Ben de öyle yaptım. -Matematikten 100 almamın da katkısı çok büyüktü bu imza gününe gidebilmemde :)- İznimi aldım, merakla bugünü beklemeye başladım... Bu sırada da hediye düşünüyordum onu da hallettim bugün, kalem aldım Doğu Abi'ye :) Gördüğündeki tepkisini görünce o kadar mutlu oldum ki anlatamam ! Beğenir, beğenmez bilemem diyordum sürekli, içimde bir şüphe vardı ama hepsi fasa fisoymuş :) Gittiğimde ''Ben Ece'' dedim direk, zaten internetteki ismimle tanıdı beni :) Toplamda üç defa gittim yanına :) Üç tane de fotoğraf çekindim kendisiyle :) Kitap için kusura bakmamasını söyledim -kitap biraz kötü durumdaydı da...- açıkladım zaten durumu hemen, ben üç defa okudum, dokuz kişi okudu aynı kitaptan diye :) Kitabıma ne yazacağını da ayrıca merak ediyordum, ona aldığım kalemle imzaladı kitabımı.. 



Yazdığı şey de ayrıca hoşuma gitti zaten :) İkinci ve üçüncü kez kitabı okuduğumu söylediğimde ilk başta biraz şaşırdı ama sonra direk ''Sonraki okumalarında başka şeyler fark ettin mi ?'' diye sordu bana ben de ''Elbette.'' dedim :)
Gerçekten de öyleydi... Her okuyuşumda farklı bir haz alıyordum kitaptan, her okuyuşumda daha farklı geliyordu kitap...



Başta da dediğim gibi çok güzel bir gündü bugün... Hayalim gerçek oldu...

En sevdiğim yazarlardan birini, idolümü gördüm ! Bu bana ayrıca moral oldu... Şu sınav stresine rağmen :)

Doğu Abi'ye yine hayallerimi gerçekleştirdiği için çok ama çok teşekkür ederim :)
Umarım yine gelirsin Ankara'ya... 
Hani derler ya ''Arayı çok açmadan..'' :)

-Mavi Kız :) 
Ece







                      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder