15 Nisan 2012 Pazar

Hayalperest... Doğum Günün Kutlu Olsun !



Video hazırlama konusunda tam bir beceriksizim, eee elimden gelen ve şu an için en iyi bildiğim olan şey de yazarlık olunca ben de doğum gününü yazı yazarak kutlayayım dedim :) Umarım beğenirsin Doğu :)


Doğu Yücel'e...


Hayalperestler Ordusu'nun Komutanı iyi ki doğdun ! İyi ki varsın ! Nice yaşlara, nice yıllara :)
O harikalar yaratan kalemin senden hiç ayrılmasın :) Güç seninle olsun !
  


Bence Doğu Yücel... 


İdolüm; yazılarıyla beni etkileyen, daha kitabı çıkmadan önce bile ''Ben ileride yazar olursam Doğu Yücel gibi bir yazar olurum !'' dememi sağlayan adam... 


Hayalperestler Ordusu'nun Komutanı;  menajerliğini yaptığı Rampage grubunun Var0lmayanlar'a ithafen yaptığı şarkıdan esinlenerek ona bu yakıştırmayı yapmamı sağlayan değerli yazar...


Hayalperest; sayesinde hayallerimden vazgeçmemeyi öğrendiğim, hayallerime, en önemlisi yazarlık hayalime daha da sıkıca bağlanmamı sağlayan, örnek almaktan asla vazgeçmeyeceğim samimi yazar...


İron Maiden fanı; aynı grubu sevdiğim, en sevdiğim şarkılardan biri olan İnfinite Dreams onun en sevdiği şarkı olan şahane müzik yazarı...


Gördüğüm en içten yazar; cevap aldığımda beni aşırı derecede mutlu eden ''farklı'' insan, okurlarıyla ilgilenen, asla diğerleri gibi olmayan, hep özgün kalacak olan özel yazar... 
Yeri geldiğinde abimiz, yeri geldiğinde ''yazar'' olan güzel senarist...


Her şeyden önce beni kırmayarak röportaj teklifimi kabul eden, beni mutluluktan ağlatan, cevaplarına beni hayran bırakan eşsiz yazar...


Tekrar doğum günün kutlu olsun, Cahit Sıtkı Tarancı'nın da dediği gibi ''Yaş otuz beş, yolun yarısı eder !'' umarım senin hayatının yarısı, hayatının diğer yarısı için en güzel başlangıcı yapar...


Seni seviyoruz !









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder