25 Nisan 2012 Çarşamba

Katarsis

İlk defa yazım diğerlerinden daha farklı. 
Bu  bir şarkı üzerine.
Adı Katarsis.
TNK grubunun solisti Caner Karamukluoğlu'nun myspace'de paylaştığı bir şarkı.
Nedendir bilmiyorum sürekli onu dinliyorum, sürekli ondan ilham alıyorum, sürekli onunla yazıyorum yazılarımı ve beni neden bu kadar etkiledi hiç bilmiyorum...


Şu anda bunları yazarken bile arka fonda o var.
Aynı adı koyduğum hikayemi yazarken de, o hikayemdeki karakterleri daha iyi tanımaya çalışırken de, test çözerken de...
Sevdim ben bu şarkıyı.
Adının anlamını bile yansıtıyor şarkı.
Ruhsal arınma demekmiş Katarsis. Öyle diyor internet.
Bence dinleyin bu şarkıyı.
Dinledikçe zevk alacak, bir şey kaybetmeyecek, çok şey kazanacaksınız...


http://www.myspace.com/canerkaramukluoglu/music/songs/katarsis-86589420

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder