2 Mayıs 2012 Çarşamba

Başlıksız Yazı.

Şu anda neden bu yazıyı yazdığımı bilmiyorum.
Tek bildiğim yazı yazmak beni rahatlatıyor, her geçen gün daha çok seviyorum kelimeleri.
Kendimi en iyi yazarak ifade ediyorum.
Kendimi geliştirdiğim en iyi yer burası.
Yazdıkça daha çok barışıyorum hatalarımla. 
Kendime söz verdiğim gibi hayallerimle daha yakınlaşıyorum böylece.
Daha çok idealim oluyor geleceğe dair.
Fikirlerimi bu şekilde daha rahat ifade ediyorum.
Yazdıkça kendimi daha iyi tanıyorum.
Çevremi de...
Kendimi buluyorum kelimelere baktıkça.
Her şey daha anlamlı geliyor.


Artık yazı yazmak hayatıma öyle bir şekilde oturmuş ki her şeyi yazarak çözüyorum.
Yazmazsam kaybedeceğim gibi geliyor.
Sürekli yazıdan güç alıyorum.
Ne olursa yazıyorum.
Mutsuzluğumu da, mutluluğumu da, şaşkınlığımı da...
Her şey daha kolay anlam buluyor sanki yazdıkça.
Ne varsa daha rahatça anlatıyorum.


Sürekli yazmak istiyorum, sürekli...
Kendi sınırlarımı zorlayarak kendimi tanımak istiyorum.
Her şeyi daha çok anlamlandırmak istiyorum...


Ama hala neden bu yazıyı yazdığımı bilmiyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder