14 Haziran 2012 Perşembe

Yazar Olmak İstiyorum

Bir hayalim var benim; kelimelerle her şeyi anlatabilmek...
Bunu başaran bir yazar olmak, şu ana kadar en iyi yaptığım işi yapmak; yazmak...
Sürekli hiçbir şeyi umursamadan dolaşıp yepyeni ilhamlar aramak...
Kitaplarımın, kitapçıdaki bir rafta bulunması mesela, onu okumaları insanların, okudukça onların yorumlarını dinlemek, o yorumlarla gelişmek...
İmza gününde, orada, burada okurlarımla birlikte olmak, yazdıkça yazasımın gelmesi mesela.
Bilgisayarımı önüme almak, sürekli üretmek, ürettikçe hissetmek, ya da kağıt kalemle her türlü düşüncenin arkasını kovalamak. Bir şarkıya sürekli takılıp kalmak, onda kaybolmak, senaryo da yazmak, roman da çıkarmak, biraz aşırıya kaçmak şu yazı konusunda, kendimi biraz fazla kaptırmak, biraz kendimi fazla soyutlamak istiyorum dünyadan çünkü yazdıkça yazarım ben, biliyorum kendimi, ne olursam olayım, mesleğim ne olursa olsun, istersem okul birincisi olayım yine de yazmak, yazar olmak istiyorum ben, bunu da biliyorum, bunun için çabalıyorum.
İdollerim, örnek aldığım insanlar gibi edebiyat dünyasına önemli katkıları olan, beğenilen, kalemi güçlü, ilgisinin, okurlarının yorumlarının hakkını veren bir yazar olmak istiyorum, özgün, üretken ve sağlam bir kalem olmak, her şeyi bilebilmek istiyorum, üzerinde çalıştığım yazıları bitirmek, her yazdığımı paylaşmak, kalıcı eserler ortaya koymak istiyorum, ben en önemlisi hayallerimin hepsini gerçekleştirmeye inanmamı sağlayan tüm hislerimle beraber bu yola daha sağlam adımlarla basmak, bir yazar olmak istiyorum...


Düşlerim bir an önce gerçekleşsin istiyorum...

2 yorum:

  1. http://www.carpediemkitap.com/kitaplarimiz/bir-alemsin/yazar-olmak-istiyorum.aspx :))

    YanıtlaSil
  2. okudum o kitabı ben büyük bir keyifle :)

    YanıtlaSil