18 Temmuz 2012 Çarşamba

Mutluluk

14 yaşındayım, 1-2 senedir en büyük hayalim yazarlık... O hayalle açtım zaten blogumu da, başlangıç yapayım ucundan kıyısından diye...
2100 kişi aştı bloguma bakanların sayısı... Dergilere yazı yolladım, bazen reddedildi, bazen kabul edildi..
Ve en sonunda hayalime azıcık da olsa yaklaştım..
Yorumlar almaya başladım başkalarından, hep güzeldi, hepsi çok ama çok güzeldi...
Her yorumda apayrı bir mutluluk hissettim, gurur duydum...
Twitter'da blogumun adresini ''Hiç tanımadığım halde yaşıtım olan bu kızla gurur duydum'' diyerek paylaşan Elif Başak'la da tanıştım, hatta Elif Şafak'a öykü yazıyoruz beraber :) Onu facebookta paylaştığımda altında Gözde'nin o yorumunu da gördüm, onunla yazı üzerine sohbet ettim, Feyzanur'un görüşlerini dinledim yeri geldi, yeri geldi arkadaşlarımdan yorumlar aldım, en çok da öğretmenlerimin yorumuyla geliştim, özellikle de Türkçe öğretmenim Esra Öğretmen'in yorumlarıyla :)
Doğu Yücel'den de yorum aldım sonra :) Sordum yazılarımı nasıl bulduğunu, iyi bence dedi, ama daha özgün olmam gerektiğini de söyledi, o günden beri özgünlük konrtolünden geçer her yazım :) Ece Temelkuran'dan yorum aldım bir defa twitterdan... '' 14 yaşındasınız demek:) Kitapla ilgili yazdıklarınız için elinize sağlık o zaman. Teşekkürler en genç okuyucu!'' dedi hiç beklemediğim bir anda.. ''En genç okuyucu'' olmuştum :) İpek Ongun'la röportaj yaptım, Elif Şafak'tan mail almayı bekledim, Doğu Yücel'in 2 numaralı okuru oldum, onunla röportaj yaptım.... Bir gün geldi Elif Şafak'ın yazısında tweetim çıktı... Hepsi bu sene içinde oldu... Hepsi ayrı ayrı özeldi... Bir hayalim var benim, o hayal uğruna her şeyi yapabileceğim... Yazar olma hayali, hep dediğim gibi, çünkü yazmaya aşığım, yazmadan yaşayamayacağımı biliyorum, yazmayı deli gibi seviyorum... Çünkü biliyorum ki başka bir iş yapacak kadar becerikli ve istekli değilim :)
Şu yukarıda anlattıklarım bu hayalin sadece ama sadece başlangıcı... Devamının gelmesi dileklerimle, herkese çok teşekkür ederim :)

4 yorum:

  1. hiç beklemiyordum orada adımın geçmesini :) şu bu sene içinde ayrı ayrı gerçekleşen hayallerine bakınıyordum... gülümsüyordum. :) sana bir şey söyleyeyim mi?
    "dünya sihirlerle dolu..
    sihirbazlar şapkalarından parlayan yıldızlar çıkarırlar,
    peygamberler denizleri ikiye ayırırlar ,
    büyücüler bir şeyler yaratıp yok edebilirler..
    ve sen tek bir gülüşünle bütün dünyayı ters düz edebilirsin... " ya da tek bir kelimenle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın aslında.. tek bir kelimeyle her şey olur :) bir yazı yazdım, Elif Şafak paylaştı, bir öykü yazdım Hamit Çağlar Özdağ'dan harika bir yorum aldım, bir yazı yazmıştım Ece Temelkuran'dan yorum gelmişti... :)

      Sil
  2. önünde kocaman bir zaman var :) daha neler neler olur. :)

    YanıtlaSil