6 Temmuz 2012 Cuma

Yıldızlar

Yıldızları izlemeyi, onlara bakıp dilek tutmayı çocukluğumdan beri sevmişimdir. Bugün de bu sevgi üzerine annemi de aldım sahile geldim, yanımızda içecekler, şezlonga uzandık, seyrettik yıldızları...
Yine hayalperest birisi olarak hayal kurdum, hayal kurdukça dilekler tuttum...
Kulağımda yine kulaklık, kah Emre Aydın, kan Iron Maiden, bazen Sertab Erener, bazen Teoman dinledim, onlar eşlik etti bana neredeyse hep olduğu gibi...
Denizin kıyısında olunca denizin o gün yeni battıktan sonra gökyüzüyle olan ahengine de baktım uzun bir süre, öyle de kurdum hayallerimi... Gördüklerimi birer birer hafızama kaydettim, o maviliği, o sesleri, o duygularımı... 


Hep sevdim bu uyumu, hep... Beni oldukça rahatlattı yine, ne zaman bunu yapsam olduğu gibi... Sınav stresim var hala, hangi lise olacak, puan falan kafamın karışık olmasından dolayı oluşan bir stres aslında, ona da iyi geldi bu...


En çok kurduğum hayal, yazarlıktı; yazar olmayı hayal ettim hep olduğu gibi... Okurlarımla buluştuğumu, kitaplarımı imzaladığımı, röportaj verdiğimi...
Umarım olacak bir gün, umarım... İnanıyorum buna :)


Bu sene bitmeden yine gerçekleşsin bu aheng, lütfen...
Her şey güzel olsun, hayalim gerçekleşsin, stresim hemen bitsin, bugün yıldızlar sayesinde tuttuğum dilek de bu... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder