17 Eylül 2012 Pazartesi

Biraz amaçsızca, biraz amacına uygun

Bu blogun amacı yazılarımı paylaşmaktı, yazmamın genel amacı içimi dökmek... Ama öyle olmadı, gel gelelim ben bunu yeni anladım. Öyle olmadı çünkü yazdıklarımı sakladım herkesten, bazen kendimden, öyle anlar oldu ki içimdeki bir nefret yüzünden tüm yazılarımı yırttım attım. Peki o nefret kimeydi ? O nefret neden benimleydi ? Açıkçası kimseden nefret etmedim, bir anlık bir his olarak barındı bende nefret ama çok güçlü olacak ki yazılarımı çöpe yolladım kaç defa, bazen diyorum iyi ki de atmışım...
Şimdi belki de ilk kez içimi döktüğüm bir yazı olacak bu, size, bu yazıyı okuyan herkese.. Herkesi dostum bileceğim ve anlatacağım her şeyi, yarın okul var ve ben yazıyorum, çünkü buna ihtiyacım var, baksanıza 3 haftadır bloguma yazmadım, elime kaç gündür kalem almadım...
Ve ey sen bunu okuyan sabırlı insan, Can Bonomo'nun Süper şarkısında da dediği gibi ''Bana deli deme, deli değilim ben !'', ben sadece yazıyorum, yani bir nevi terapi bu.
Birini seversiniz, birine bağlanırsınız, onunla çok iyi dost olursunuz (aşk meşk durumu sananlara söylüyorum, çok yanıldınız !) her şeyinizi paylaşırsınız, ve bir gün gelir ondan nefret edersiniz, çünkü sizi rahatsız eden şeyleri vardır, ve bunlar çok ileriye gitmeye başlamıştır. Ona bunu söyleyemezsiniz çünkü temelde dostluğunuz gayet iyidir, dediğim gibi her şeyinizi paylaşırsınız, ama yolunda gitmez bir şeyler, arkadaşlığınızı da bitiremezsiniz, bitemez o kadar iyi denilen bir dostluk. Uzaktan uzağa bir köprü kurmuşsunuzdur kendi aranızda, yıkmak zordur. Biraz karmaşık bir mevzu, biliyorum ama durum böyle. Bir de anlaşmazlıklar vardır aranızda, ikinizin arkadaşlığını başlatan ortak durumlar, kişiler hakkında, ve siz bu durumda bile onunla konuşmazsınız. Ne yapacağınızı bilemezsiniz, hele benim gibi sabırsız ve sinirli biriyseniz, cidden ne yapacağınızı bilemezsiniz, yine benim gibi kaygılı, telaşlı ve kafasına her şeyi takan bir yapınız varsa, allah size de kolaylık versin ne diyeyim.. Dediğim gibi durumlar bende bu merkezde, en azından ana gündem maddelerimden biri bu.
Okuduğun için ayrıca teşekkürler sabırlı insan, iyi ki okudun, derdime ortak oldun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder